These type of Anime Games make me mad... - animegamematome.tokyo

These type of Anime Games make me mad…

oGVexx
Views: 69057
Like: 3643
Roblox A Universal Time New Universe. This jojo game got a new release / update and even though I was confused at first, it’s straight heat!
►Follow me on Twitter:
►Follow me on Instagram:
►Follow me on Facebook:
►Follow me on Twitch.tv:

►For Sponsorships or Endorsements: Email me — Check my Channel’s “About Me” section for my complete business email.

►Royalty Free Music and Sound Effects from:
—-
Roblox (originally stylized as ROBLOX) is a massively multiplayer online social game platform, where players are able to create and publish their own virtual worlds using building tools and Lua. Players can earn or purchase Robux, which can be cashed into real-world money if earned from developing games or clothing items. There are over 29 million games and approximately 56 million active/1.1 million peak concurrent players playing a total of 1 billion hours each month.

#roblox #auniversaltime #jojosbizarreadventure

119 Comments

  1. Everything you have is good expect nuclear star and ge

  2. I played this game they ruined it before the revamp it was way better didn’t look as pretty but it was better. It actually had content for people to play before they just removed a bunch of content added other stuff that you can’t gain access to.

  3. bru u are claiming quest but u dont think to check ur quest slot thing

  4. This made me so mad when you talk to a npc make sure you check your quest cuz they most likely gave you one and arrows spawn on mountains in meteors and go to the desert to find sand debris they are brown/black squares that spawn and you can get different things like a bone for sans, tusk a lot of things anyways that’s pretty much it have fun also shadow Dio is pretty uncommon your pretty lucky too have it tbh you can wait for an npc to spawn called “him” and he can turn shadow dio into TW which is better, “him” spawns in the forest near a tree and once you have TW you can try to get STWR which is the stand with the most heath in the game. You can get stwr by getting extremely lucky by obtaining the “cursed orb” which spawns around the map or in chest also the dawn sword is the strongest spec in game it’s the sword you found on the mountain you can obtain it by getting really really really lucky if you find a book and give the book to the npc in the mountains and he will give you the quest once you complete that you can now get dawn and yeah that’s it

  5. If you are going to make another vid for this game I will give you an unobtainable stand/spec 🙂

  6. You just need me when you play any jojo game ;-;

  7. I really recommend that you try it out again. this isn't just any jojo game. there are lots of unique features that have been added to it.

  8. The game just have many bugs
    Also u need to watch a guide

  9. Reason 1 why you should like the video : Don't you want that house in your bedroom TONIGHT?

  10. The game worths getting 100k players because they make it like 5 months to revamp

  11. This man doesn’t know there’s a Tutorial NPC in the middle of the map

  12. 26:41 mans missed out on sakuya and there was a mysterious hat under it too 😬

  13. You do not only obtain stands from arrows u cab evolve shadow dio into the world by talking to kur in the forest chests can be buggy so u have to reset then go to the chest again and u can obtain items from those chest and some money to

  14. Yeah.. it's the longer you play the better things you get thats why people afk farm, but… HOW YOU GONNA IGNORE SAKUYA LIKE THAT DO YOU KNOW HOW Rare it is!?!?!?!

  15. Bro vexx we want more aut videos ples

  16. there is a simple thing called pressing m and clicking the arrow. wow. hand holding not needed

  17. we just hate it when they say bottle of water bc its literaly the first thing an american says to a british person.
    Good Vid

  18. Ngl it annoyed me so much that vexx didn’t even think about opening his quest tab🗿

  19. hey vexx i havent watched the whole video yet so idk if you have checked quest tab but just so you know when you talked to sakuya in the portal she gave you a quest which upon finishing the task you will be granted a watch, use the watch on standless to get sakuya spec. you also talked to dio and shadow figure, they both also gave you quests. and to get dawn sword you need to get tales of the universe (an item) from a chest then talk to stucks ducks on the mountain and complete his quest only then can you pull out the sword from the rock on the mountain

  20. When you say yes look in your quest menu are you dumb

  21. It's soo good seeing Vexx shit on this trash ass game.

  22. ima be ownest it is kinda sad he over reACted over shadow dio

  23. bro just tell me how you got that many robux,i aint gonna believe you if you bought the robux

  24. bro just tell me how you got that many robux,i aint gonna believe you if you bought the robux

  25. Smh so it saved your old stand but couldn’t save my old goku :/

  26. You have to wait a lil bit then it lets you use it

  27. Btw Vex there are quests in the game that either evolve your stand or give you a item to evolve it you can also just get a spec from quests and cursed orb and dragon ball are rarest items in the game

  28. I know this man did not just pronounce jotaro like that xD

  29. BUT THEN I GET HAPPY WHEN I START GETTING GOOD STUFF LOL 😭😭

    Use starcode OGVEXX in the roblox store when you buy ROBUX btw!

    ALSO join my discord server: https://discord.gg/VkTjr6U

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *